++ sHaRiNg Is CaRiNg ++

++ sHaRiNg iS CaRiNg ++
i am really excited to develop my own short stories or novels here... come, please join me and have a nice reading
~~~(^_^)~~~

~~~ DiRi SaYa ~~~

BRUNO MARS
yes , just the way i am... 
im kind a simple but unpredictable, but sometime could be trouble....
basically i created this blog to share my 'MIMPI' 
"hey look at the title" (*___*) V

berbalik pada tajuk asal post ni...
....diri saya....
2011- masuk 25 thn....
1986 november 24 - dilahirkan di dalam sebuah kem tentera di sg.Petani, negeri jelapang padi
1993-1998, 1999-2003 skolah rendah n skolah mnegah di kampung terpencil negeri cik siti wan kembang
2004-2005 skolah di banda yang lebih besar dari tempat asal...
2006-2009 merangkak ke menara gading gajah yg agak glamer (ke?) di Shah Alam
2010....now  btugas sbagai editor di sbuah company yaNg agak S**KS tapi saya sangat bersyukur kerana saya GRADUAN YANG TAK MENGANGGUR...
huhuhu bangga tuh....
emmm tu je lah yg ptt digembar gemburkan kot??
hehehehe byk citer lagi sbnanye kalo nak diikotkan, mane taknye 25 tahun idup di muka bumi Allah ni msti la byk citernye...
ye dak?????
xpe2 nnt kmudian pas ni jap lg akan saya citerkan....

motif utama saya sebananye mmg nak share crita ngan org2 yang sudi nak follow....
so CRITENYE XSEMESTINYE CITER SAYA SAJE, MYB ADE JGAK CITER YG DATANG DARI MIMPI SAYA
YANG DITOKOK TAMBAH, kunon2nye nak jd PENULIS yang berjaya la satu hari nnt....
INSYAALLAH

SEEyouALL.........next POST

sabarTENANGbahagia..............................................................amia