++ sHaRiNg Is CaRiNg ++

++ sHaRiNg iS CaRiNg ++
i am really excited to develop my own short stories or novels here... come, please join me and have a nice reading
~~~(^_^)~~~

::: 4+1 @ 8am~12am :::


Sungai Congkak
 Sahabat-sahabat yang saya kenal sejak usia 7tahun, masih kekal hingga kini menjadi sahabat yang istimewa...
Nor Azam Yusof, Intan Suhazrini Suhaimi, Nor Hasmida Remely dan Rusilawati Mustafa menghabiskan cuti ari mggu bersama di Sungai Congkak... pengalaman yang paling best selepas hampir 5tahun meninggalkan zaman persekolahan dan dalam tempoh itu jgalah kitorang xjumpe...
langsung takde rase kekwat walaupun dah lama xjumpa... kami langsung seperti dulu... masih, dan akan kekal seperti itu... juz like our own childhood.. pnuh keanak-anakan dan gelak ketawa....


sila+aje+mida+ema+intan

hari ini, walupun dalam keadaan perut yang dijangkiti kuman saya masih mampu gelak sendirian kerana terkenankan kawan kawan yang penuh nilai kecomelan dan kelawakan yang tinggi...hey guys, we're 25 years old dough....
walaupun kita hanya kluar berlima tak bermakna kta lupakan kawan2 yang lain, rite...
namun mereka semua ade komitmen lain... yang dah kawin dan berkeluarga dgn cara mereka, yang dah bertunang dengan cara mereka, yang solo tapi jauh pon xdapat nak follow...

Saya ada juga terfikirkan kalau-kalau ada antara kami berlima kahwin nanti boleh ke kitorg lepak chil macam ni lagi???  tapi kalau saya, insyaAllah saya akan cuba luangkan masa untuk kawan2, dan saya akan tarik suami saya untuk jadi sebahagian dari kami....
hurm.... xsabar rasanya untuk cuti CNY next week... another reunion.... hopefully ade penyertaan dari kawan2 lebih ramai, meriah dan penuh kenangan... KAWAN yang sejati yang sanggup terima baik buruknya anda.... istimewa dan menariknya anda d mata mereka... sbb diorang xpernah kesah.. pada mata mereka anda adalah KAWAN, bukannya jawatan anda yang boleh dibanggakan, bukannya rupa paras anda yang boleh diperagakan.... terimakasih wahai sahabat.. moga ketemu lagi.....

.........................memoirTAWA..........................
.............amia.............